Çarşamba, Ocak 14, 2009

gece

(dün yazılan saçmalıktır.)

café bien'imizde (dikkat ederseniz iyelik eki sırıtıyor, utandım kendimden alisinvondırlend) (edit: müthiş) geçirilen gecelerin hep damla sakızıyla kaplanmış karpuz gibi kokması sorunsalı, (değilim yazar ben orda, kol havaya kaldırılarak yukardan çekilmiş binlerce fotoğrafı olan laytefes insanları) sorunsaldan da çok bir iskambil askerler klasiği kadar güzel olması, çakma jarmusch muhabbeti yapan gömlek düğmeleri son raddeye kadar iliklenmiş androjen hatunlara katlanabilme katsayısını arttırıyor. (buraya bir sonsuz işareti koyup yanına da kötü niyet yazmak istiyorum).

şimdi efendim sorun hatunların kapalı gömlek düğmeleriyle 'androjen görüneyim, ivsanloran beni öp, ben post-travmatik modern çağ nüvluk kraliçesiyim' mızmızlanmaları da değil aslında. bu işi yaparken niyeyse bu düğmeleri iliklenmiş gömlekleri ve kasık kemiklerini örttüğü için aslında pek de memnun giyilmeyen yüksek belli pantolonları vücutlarına yakıştırma/yapıştırma sorunuyla karşı karşıya kalmaları. bu hatunlar kotla dolaşma fikrinin elizabeth taylor'dan çıktığını düşünüyor. spagetti ve prosecco birlikte gitmezmişmiş. efendim prosecco selectra'yla iyi gidermiş (hafif meşreplik ne zamandan beri erdem sayılıyor bu arada).

sevgiler. bundan sonraki bölüm cici kız eğlenceleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder