Salı, Ocak 13, 2009

bu da çıplak bir parodi baylar, bayanlar


tc tantrum cevherleri'nde dönme dolap misali daireler çizen bir takım hareketler ve düşünceler, ve bu pekçokyüzlü düşüncelerin sahibi bir takım hanımlar, beyler pek revaçta sevgili güzel ve mağrur arkadaşlarım. efendim bu son moda diye tabir edilen tek pırlantası kalmış canavarın kanımca çok dikkatli kullanılması gerekiyor. dediğim gibi bu gece ışıklı canavar sözü geçen bu, neymiş spaghettistrapmiş, tek düğme ceketmiş, hanımlarda ve beylerde, -eskiye referans geliyor, bir yapıştırma-yakıştırma salıncağıyla karşılaşıyor. sosisli sandviçi sadece sosisle yiyen arkadaşlarım, benim düşüncem burda bir vücut ölçüleri dengesizliği olduğu. a-dört kağıda basılmış fotoğraflarda çakma sigara-kitap-ne olduğu belirsiz kahverengi sıvı kombinasyonlu erkeklerin, güne kahveyle başladım' edalı kadınların üzerlerinde asılı duruyormuşçasına salınan tüm kızılderilileri seviyorum' uzun elbiseleri, coco teyzem olur' ceketleri, gri soket çoraplı bir kadınla sevişirken bağladım' kravatları, söz konusu cinciniatto-karameliato-nonfat süt olsun lütfen' kişilerin, sekseniki-elliyedi-seksenaltıyım, giyerim canım bunu ben audrey marnay misali' manyaklamalarına vesile oluyor laymaromalılaytkola arkadaşlarım.


tüm ciyak çocuklaşmalarımı ve şanslı küstahlığımı yadsıyarak, ben -bile demiyorum tevazudan (?), saks'tan küçüksiyahelbise giymiyorum yahu (?). patates kızartması ve viktor horsting aşkına, bana bir şeyler oluyor paris metrosu.


bir de bu hatun ve erkek kalabalığı üstüne üstlük ozon seyretmeyi sever, efendim kapkara (?) film koleksiyonları vardır, neymiş petrol yeşili elbiselerinin içinde ellerindeki kadehlerle kendilerini pek bir (23:23) ince, pek bir charlotte gainsbourg hissederlermiş, görülen tüm renklerin ve duyulan her amber kokusunun sonsuzlukla bir bağlantısı varmış (?) vs., bu gibi loş ışıklı gecelerin ardından sabah beyaz çarşaflar üzerinde uyanıp doğrulunca hissedilen çizkeykin laytı olmuyor sui!' sanrıları bilinç(öplük)altına atılırmış en fazla, sonradan kutudan-fırlayan-palyaço kıvamında strayksbekleyeceği yadsınarak.


pijamaları giyip bir bardak süt içmek bile statüleşti yahu. yasemin kokulu günler efendim, öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder