Çarşamba, Ocak 14, 2009

picey soda içiyordu

tahammül kabiliyetimin camden'da feytlıs çalan ve siyah duvarları olduğu için önünde mini etekli ve kırmızı -bilerek kirletilmiş ki gerçekten anlayamıyorum bu çabalı dağınıklığı- (edit: biliyor musunuz, haha biliyorsunuz tabi, start spreading the news baby) botlu hatunların ve füme tek düğme ceket-jilet gibi beyaz gömlek kombinasyonlu mağrur ve hüzünlü adamların sıra oluşturduğu bir gece kulübünde dağıttığını hissediyorum an itibariyle sadık arkadaşlarım.

bu iş öyle canımı sıkıyor ki artık arkamdan plastik torbasıyla fışırfışırfışırfışır sesler çıkararak yürüyen kahverengi tayyörlü kadınlardan daha çok kendi bütünlüğüm sarsıyor beni. (hadi canım! çok satanlar raflarına girecek kadar çarpıklaştı romantikliğim, bundan sonrası sırf dabılekspojırlı köpek fotoğrafı sohbetleri)

samimi söylüyorum, beyin kıvrımlarım beni aptal ve çirkin kızların küçük lise duruşları ve reçetesiz depresyonlarıyla erkeklerin yanına gidip beni koru lütfen beni koru çığlıklarından -ha bir de buna düşen adamlar var bunu tamamen es geçiyorum- kurtaracak bir uçak biletine dönüştü. bu anı fotoğraflayın, vogeditörlerine dağıtın. (edit: ikinci dalga hahahaha. devam)

sevgiler. beyinsiz sanatlar.

7/8/08, perşembe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder