Salı, Ocak 13, 2009

hophophobbes'a yazılmış en legoya benzeyen mektup


kötü insanların kötü düşünceleri kötü arkadaşları ve kötü giysileri mi olur büyük ejderha? samimi söylüyorum ben bir çok kötü insan tanıyorum, hepsinin de deri cüzdanları, sarıya çalan kızıl saçları ve muhteşem kolyeleri filan var. bu insanların yaptığı kötülüğe de sadece ben kötülük diyorum sanırım şöyle bir düşünülünce. mesela dudak şekilleri. üzerine peynir rendelenmiş domates çorbası içerken veya büyükçe bir yeşil elma ısırırken o dudakların aldığı hal. elmayı ayrancı pazarında satmaya mı çalışıyor yoksa sadece karnını mı doyurmaya çalışıyor belli değil. (vs.)


bunların yürüyüşleri de bir acayip. sol ayak kaval kemiğinden başlayarak içe doğru eğriler çizerek yürünüyor. nereye gideceğini tam olarak bilemiyor ama kendinden emin görünmek zorunda hissediyor. (bu emir ghesquière tarafından sekizinci bölümden iletiliyor.)


neticede bir davranış bozukluğundan öte çok renkli bir karakter bozukluğu seçiliyor. yani aslında benim gibi kendimi prenses sanıp, ben sabah poğaça yemem yağı midemi bozuyor, zaten ben o bezelyeyi de anlayabilirim sekiz kat (ki manası yok) çarşafın altına soksanız bile, orda tam belimin altında bir yerlerde olduğunu' gibisinden hezeyanlara sahip bir bünyeye sahip olan birinin bu gibi koca bir elma şekeri büyüklüğünde laflar etmesi de yanlış.


ama bu kapıdan içeri girince patlayan flaşlara benziyor.


yağmurlu günler... sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder